ورود تو یکی ممنوع
ورود تو یکی ممنوع
بچه كه بودیم شبها فكر میكردیم فردا چی بازی كنیم... الان فكر میكنیم فردا زندگی قراره چی بازی بكنه باهامون...


پست آخر

سلام دوستان خوبم امیدوارم که حال همه خوب باشه و ایام به کامتون باشه.اومدم اینجا تا بگم مدتی نویسندگی

نمیکنم آخه مشکلی برام پیش اومده و حال روحی مناسبی ندارم

تا ببینم خدا بعدها چی می خواد

برای همه شما دوستان که در این مدت با نظرهای زیباتون خجالتم دادید آرزوی شادی می کنم

.

.

.

.

.

.

.

در پایان نامزدی محسن عزیزم رو بهش تبریک میگم و براش یک دنیا خوشبختی آرزو میکنم

گوش کن عزیزم

نگـــــــران نباش
” حــــال مـــن خـــــــوب اســت ”
بــزرگ شـــده ام …
دیگر آنقـــدر کــوچک نیستـم که در دلــــتنگی هـــایم
گم شــــوم …!
آمـوختــه ام
که این فـــاصــله ی کوتـــاه بین لبخند و اشک
نامش ” زندگیست ”
آمــوختــه ام
که دیگــر دلم برای ” نبــودنـت ” تنگ نشــــود
راســــــتی
دروغ گـــــفتن را نیــــــــز
خـــــــــوب یاد گـــرفتــه ام …!
” حــــال مـــن خـــــــوب اســت ”
خــــــوبِ خــــوب …

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






دو شنبه 3 مهر 1391برچسب:,

|
 


گــاهی اگــرخـواستی اگـر توانستی اگرهنوز نامی ازمن درسر داشتی نه در دل ، درکوچه ی تنهایی من قدمی بگذار … شلوغی کوچه ظاهریست نترس بیا نگاهی پرت کن و برو ، فقط همین عشق من……
dr.tara18@hotmail.com
نازترین عکسهای ایرانی

 

 

tara
محسن

 

مهر 1391
شهريور 1391

 

پست آخر
هویت آقای 666
من منتظرم
یزد من سلام...بوق بوق من دارم میام
این همه تقاص
پست سفید؟؟؟؟!!!!!!
پائولو کوئلو
معرفی گیوتین... حواستون رو جمع کنید
بی معرفت
گیوتین روح:در جواب پست محسن
wallpaper ba resulation bala
wallpaper
بی پایان
خصوصیت زنان متولد خرداد
تارا از نسل آبادان
چرا پسرا اینقدر ضایعن؟
ما اومدیم
تمام درد من

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ورود تو یکی ممنوع!! و آدرس rangarang20.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





سایت سیدحسین حسینی
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

 

حمل و ترخیص خرده بار از چین
حمل و ترخیص چین
جلو پنجره اسپرت
الوقلیون

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 17
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 64
بازدید کل : 2230
تعداد مطالب : 18
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1



.: Weblog Themes By www.NazTarin.Com :.


--->